kärleksmums.. heter det så?

Tjohej! Nu har jag precis fått i mig lite sallad och så himla trött. Idag började jag dagen på golvet. Förstod ingenting men jag har tydligen rullar ner från sängen i natt och spenderat resten av natten på golvet (?). Man borde ju tycka att jag skulle ha vaknat men nej nej inte jag inte. Jag har sovit som en stock hela natten. Vid 08.00 tiden kom Malins söta pappa och hämtade oss. Vi satt i skolan i typ 1 timme för att vi började sent och för att vi är så slöa och inte orkar ta bussen men vi hade kul. Det är inte alltid man har hela skolan för sig själv (Nu tycker ni säkert att jag är helt knäpp men det är jag inte). Det har varit sol för det mesta hela dagen så jag, Nathalie och malin stack ut på lunchen och gick mot konsum och köpte mackor som vi satt och åt i parken, plus ett par kärleksmums. När vi sluta tog jag och Nathalie bussen hem till henne. Satt och drack kaffe och bara snackade av oss, så skönt med någon som lyssnar. Sen begav vi oss mot Loppan Nathalies syster för att vara barnvakt. Kom hem vid 21.30 ungefär. Imorgon ska jag hem till Malin och plugga så jag vet inte om jag hinner blogga imorgon men jag ska försöka, I promise! Nu kommer det bilder från idag, enjoy sweet readers.

...Fan vad sött...

Heter det här verkligen kärleksmums?

Dagens höjdare, den bjuder vi på båda två..

jag är som jag är och tur är väl det!

Världens mysigaste tjejer!

Här gluffsar jag i mig min macka som var gigantisk!

Kommentarer
Postat av: malin

HATAR DIG!<3

2009-04-21 @ 15:05:47
URL: http://malnn.blogg.se/
Postat av: cecilia

Haha, vad söta!

2009-04-22 @ 21:54:43
URL: http://ciizs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0