vilken dag

Gud vad trött jag är på allt detta pluggande.. Just nu sitter jag med ellära och alla spanska siffror 1-100. Detta ska jag kunna. Imorgon har vi ett "test" i No:n för att kolla hur mycket vi har greppat det här. Jag kan det mesta men det finns fortfarande saker som jag inte känner mig riktigt säker på än. Jag och malin har suttit med elläran sen vi slutade vilket var 15.00. Gah vad tråkigt det är att plugga.

Nog om det nu. Idag började jag dagen med en försovning. Men det gick ju bra ändå för kläder fick jag ju på mig iallafall. Sen när jag kom in i skolan så gick jag rakt in i en dörr! Fy bubblans vad ont det gjorde (vissa smällar får man ta har jag hört). Vi tittade på en film på so lektionen som handlade om religion. Ganska intressant faktiskt. Sen rullade dagen på med idrott, no, läsning och sen idrott. När vi kom hem pluggade vi som sagt och sedan gjorde vi en sallad och tittade på gamla "Big Brother" avsnitt där Linda Rosing var med, kände knappt igen människan. Efter det begav vi oss hem till mig för att äta kyckling wok vilket var hur gott som helst, my favorite food! Nu måste jag plugga klart på den här elläran. Vi hörs imorgon solstrålar!

Världens smarrigaste wok!

Kommentarer
Postat av: Malin

Älskar dig så otroligt mycket hjärtat. Jag tror inte att du förstår hur mycket jag älskar dig! <3

2009-04-17 @ 19:26:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0