finally home

Hello sunshines!
Nu är jag äntligen hemma. Kunde inte uppdatera igår för att datorn dog.
Idag har jag legat och solat hela långa dagen. Har fått jätte mycket färg i ansiktet och på benen, wiie!
Har vart hemma en stund nu så har hunnit duschat och fräschat till mig lite. Imorgon åker vi på en två nätters kryssning med Silja Line. Det ska bli sjukt kul för Malin ska med och vi ska parta natten lång! Sen kommer vi att gå av i Helsingfors en dag och titta runt lite. Åker vid 16.00 imorgon men kommer nog hinna slänga in ett litet inlägg.
Uppdaterar som vanligt när jag kommer hem för jag orkar inte ta med mig den lilla blogg-datorn den här gången.. Men kameran är med så det kommer att komma en massa bilder sen här i bloggen.
Senare ikväll ska jag träffa Nino en stund. Har inte träffat honom på två dagar nu och ännu fler dagar blir det om vi inte ses idag! Viktigt det där vet ni. Haha.
Nu ska jag frossa lax och potatis. Ha det bäst nu. Puss och kram!







Kolla stilen, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0