fotbolls träning

Så gott folk nu är jag hemma igen. Och jag är riktigt frussen om tårna samt fingrarna. Önskar jag hade dig här just nu.. Men det var jätte roligt idag. Längtar till nästa träning. Imorgon efter skolan jag och Malin till Haninge centrum och titta runt lite och sedan ta en fika någonstans. Sen senare på kvällen ska jag träffa Nino för imorgon är det också våran månadsdag. Det ska bli jätte mysigt att få träffa honom för det känns som att det var ett tag sedan nu och jag saknar min prins!
Men nu ska jag göra lite varm choklad och läsa igenom biologin som är tills imorgon. Ha det bäst nu alla fina läsare.



Färgen på mitt hår och dagens outfit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0