fresh and clean

.. Bättre är så kan det inte bli just nu. Har rakat benen, använt bodyscrub och gjort en hårinpackning. Så nu känner jag mig jäkligt fräsh och ren! Snart ska jag smeta in alla mina hårprodukter så att håret blir som jag vill.
Imorgon vid 12.OO tiden ska jag möta upp Cecilia på tåget påväg till Handen c. Jag fick mitt barnbidrag idag så jag tänkte åka iväg och spendera lite. Så tar vi kanske en fika medans också. Har saknat henne massor! Vi har inte träffats på hela lovet. Efter det ska jag till Muskö. Jag ska ta bussen från Vh till Muskö och jag har ingen aning om vilken buss jag ska ta och det kommer att bli katastrof! Jag kommer säkerligen kliva på fel buss eller nått liknande. Men jag får ta reda på det där senare ikväll. Nu väntar fönen och krämerna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0