grattis världens bästa mami

Ja hej på er mina solstrålar!
Idag fyller min underbara mamma år. Hip hip hurra hurra!
Imorse vid klockan 11.00 åkte jag och Nathalie till Handen centrum för att köpa en födelsedagspresent till mamma. Hittade ett par turkosa glas ljustakar. När vi kom hem kom mormor och mormor & kusinerna. Vi åt lite tårta och drack kaffe, mysigt. Nästa helg kommer nog resten av släkten och firar vilker innebär släkten på pappas sida. 
Ikväll kommer Malins familj hit och ska käka. Malin kommer nog att sova kvar här om jag fattade rätt.
Och imorgon åker jag med Nathalie till Ornö. Det ska bli jätte mysigt. Kameran kommer att följa med men inte datorn så jag kommer inte att uppdatera förens jag har kommit hem vilket är på söndag. Men nu får ni ha en underbar dag!








(Inga kommentarer, tack) hahaha!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

hej gumman, jag skulle vilja ha tillbaka min randiga tröja. behöver den. kan komma förbi nån dag och hämta den?! puss <3

2009-08-13 @ 18:06:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0