guten morgen

Godmorgon godmorgon alla fina läsare! Hur mår ni idag? Själv mår jag toppen. Min läkare ringde mig vid 09.00 imorse och berättade att jag kommer att äta antibiotika i några dagar nu framöver, toppen.. Not! Men så är det nu och det är bara att bita ihop. Jag har precis ätit en rejäl frukost med ägg och smörgås. Så vi ska väl snart dra på oss lite kläder och sedan cykla ner till sjön och kanske bada om det inte är alltför kallt.
Just ja, imorgon åker jag till Liseberg med Nino och Malin. En perfekt avslutning på sommarlovet! Så jag kommer inte att uppdatera förens på Söndag skulle jag tro. Vi åker vid 07.00 tiden på morgonen och kommer hem sent på kvällen till Stockholm. Men nu får ni ha en underbar dag. Puss och kram på er!



Frulle!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0