härligt väder

Hej på er mina solstrålar!
Åh vilket härligt väder det är ute. Jag har legat ute på altanen och solat hela förmiddagen med Mamma & Pappa, så jäkla skönt!
Jag har också tagit en massa bilder, några blev faktiskt riktigt coola. Lite senare idag ska jag träffa Nino och sedan sova hos honom. För imorgon åker jag och familjen ut med båten. Det ska ju vara kalas bra väder nu i veckan så bäst att passa på att vara ute i solen och få mycket färg nu innan skolan och hela fadderuttan börjar igen. Det är inte så långt kvar på lovet längre. Jag börjar den 24, buhu!
Fast det har sina för och nackdelar. Det ska bli kul och träffa alla kompisarna igen och se om någon har förändrats osv. Men sen mindre kul att få gå upp så tidigt på mornarna och sen gå hem vid 16.00 tiden varje dag.. Inget jag längtar efter precis. Men nog om det nu!
Nu ska jag fixa lite bilder och sen får vi se om de publiceras i bloggen. Ha det underbart nu i solen.
Puss och kram!




(De nya glajjorna)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0