home

Hej bloggen!
Nu är jag hemma igen och jag har haft det super ute på Ornö.
Vi har haft det så jäkla roligt. Tittat på film, badat, åkt moppe och vandrat ute i skogen i mörkret livrädda. Ni tänker säkert "Vilket liv" och ja det har vart kul att få göra nått annat tycker jag. Och jag vill åka ut dit fler gånger!

Först
när vi kom dit åkte vi till husvagnen och lämnade väskorna och sen åkte vi till affären med Nathalies pappa och köpte choklad muffins som var gigantiska som vi smaskade på när vi kom tillbaka till husvagnen! Sen kom Simon, Gussa, Nisse och Hanna dit. Vi satt och bara tog det lungt först. Sen gick vi ut och tittade på när Simon och Gustav åkte en mini motorbåt. Senare mot kvällen åkte vi hem till Nathalies pappas vän Batte och åt middag. Herregud vad jag skrattade. Såfort gubben öppna munnen så fick jag såna här skrattanfall då man nästan tappar andan. Haha.
Efter maten gick vi hem till Gustav och spelade spel och sedan tittade vi på "Saw" och "Sex drive". Somnade runt 03.00 tiden den kvällen.

Andra dagen
vaknade vi vid 11.00 tiden. Sen kom Gustav, Hanna och simon i badkläder. Det var svinkallt i vattnet vill jag påpeka! Jag och Nathalie doppade bara tårna medans Simon höll på med en surfingfbräda i en timme i det iskalla vattnet och Hanna stackarn blev islängd av Simon och Gustav.
Senare gick vi hem till Gustav och spelade kortspel och bara tog det lilla lungan. Mot kvällen gick vi hem till Hanna och var där en stund. Sen gick jag, Nathalie och Hanna för att träffa Gusav och Nisse. Vi följde med dom ut senare på kvällen och de lurade in oss i skogen där det var bäcksvart. Man såg absolut ingenting och jag som är så jäkla lättskrämd höll ju försjuttsingen på att kissa på mig såfort jag hörde något litet läte! Inte kul alls..
Kom senare hem till Gustav. Fick låna torra strumpor eftersom att man kunde få ut hela nilen ur mina strumpor om man vred ur dom allt vatten ordentlig. Sen tittade vi på film "Hitch". Kom hem till husvagnen lite tidigare den kvällen.

Idag
vaknade vi relativt tidigt. Gick upp, åt frukost, fixade oss för hemfärd, träffade Simon & Gustav, sa hejdå till alla och sen åkte vi hem med färjan.











Har mycket mer bilder, men det här får räcka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0