home

Hej alla fina läsare!
Jag kom hem för ca två timmar sedan. Jag har haft det toppen mysigt på landet. Igår gjorde Nino jätte god mat och vi bara tog det lungt. Tittade på film hela natten, somnade nån gång runt 05.00 tiden.
Imorse vaknade jag vid 12.00 och gick ut och la mig i solen medans Nino låg kvar och sov. En halv timme senare kom han också ut och la sig i solen. Båda två har fått lite färg, wiie!
Vi är hemma hos mig just nu och Nino ska stanna här över natten. Imorgon ska jag kanske åka och titta på ett par nya sol brillor för de som jag beställde kommer inte förens efter sommarlovet och jag behöver ett par nu. Men nu ska jag vara lite social med BUBBEN (Nino). Puss och kram!


..Just like you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0