klassdag i skogås

Hej på er! Börjar med att be om ursäkt för en jätte dålig uppdatering. Men det har vart mycket nu dom här dagarna och jag har inte haft tid. Men idag vaknade jag runt 07.00 tiden. Jag och Malin tog 07.30 tåget till skolan och sedan åkte vi med hela klassen till skogås. När vi kom dit gick vi tipspromenad och sedan åt vi våran matsäck. Sen gick vi ner till vattnet och satte oss där kollade ut lite över vattnet. När vi fick reda på att vi skulle ha "klassens dag" i skogås ville ingen följa med men när vi väl kom dit så var det faktiskt jäkligt kul. Vi skrattade och skojade och hade det bara allmänt roligt. De flesta i våran klass har gått tillsammans sen dagis så det funkar ganska bra att umgås såhär.
Senare ikväll ska jag hem till Nino för just nu är han inne i stan med Tony så jag får vänta ett tag eftersom att killarna shoppar, haha! Men nu ska jag ladda ner lite bilder etc. Enjoy babes!













"Biffen" våran So lärare badar, haha!

Coola grabbarna.. små killar.. haha!

Kommentarer
Postat av: Anonym

WTF fucked up jag ser ut haha ;P

2009-08-28 @ 18:47:50
Postat av: sebbe

det va ja som skrev under :D

2009-08-28 @ 18:49:09
Postat av: Nino

vilka små töntar :)

2009-08-30 @ 19:28:26
Postat av: cecilia

vad hände med uppdateringen gumman? <3

2009-08-30 @ 19:30:58
Postat av: Sofia

Nino du var bara tvungen eller hur? tönt.. =D

2009-08-30 @ 19:58:07
URL: http://exclusiivt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0