mina babes

Hej alla fina läsare! Åh vad kul det var att träffa alla godingar igen. Vissa av er har jag inte träffat på hela lovet, mina babes! Jag och Malin tog 09.30 tåget imorse till tungelsta. Gick i skolan i drygt en timme. Fick lite papper och information angående morgondagen och denna veckas skolgång. Så lite senare idag ska jag och mamma åka och köpa lite mappar och en kalander till skolan så förhoppningsvis ska jag kunna hålla tider osv.
Och det där med att tvätta altanen blir inte av idag. Jag varken orkar eller vill. Pappa har inte ens tagit fram högtryckstvätten (stavning?) så det sket sig i vilket fall som helst. Men nu ska jag ladda ner lite ny musik till mobilen.
Puss och kram sålänge!


Dagens STILKOD.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0