på muskö med malin nu

Hallå bloggen! Nu har jag precis kommit ut till Muskö. I handen hittade jag en söt kofta, piercingar, lösnaglar, foundation och en bh (bilder kommer senare). Vi fikade sedan på café Momo, det var jätte mysigt och trevligt. Vi satt och snackade av oss lite vilket kändes jätte skönt. Så tack för en härlig dag gumman.
Ikväll ska jag och Malin kanske ner till sjön och bada. Vi ska nog bara ta det lungt ikväll. Titta på film, äta godis och prata lite. Så ni får ha det så jätte bra sålänge. Puss och kram!





Jag älskar dig hjärtat!

Kommentarer
Postat av: Sofie

så söta! Love you båda!

2009-08-20 @ 18:23:27
URL: http://suhh.blogg.se/
Postat av: cecilia

Men guuud, vilken hemsk bild på mig! Tack för en super dag och tack för det super fina halsbandet. Jag älskar dig också sweetie!

2009-08-20 @ 19:22:14
Postat av: Anonym

När börjar ni i skolan egentligen ?

2009-08-20 @ 21:31:41
Postat av: cecilia

måndag

2009-08-21 @ 11:29:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0