rise and shine beauty

Godmorgon små solstrålar. Har ni sovit gott? Det har iallafall jag. Igår gick jag och Nino i spöregnet till Konsum för att köpa chips och cola till filmen. Vi tittade på "Änglar & Demoner". Vi somnade inte så jätte sent igår eftersom att Nino skulle till skolan imorse vid 07.00 tiden.
Idag ska jag nog bara vara hemma och ta det lungt. Jag ska fråga mamma sen när hon kommer hem om vi kan köpa färg till mitt hår. Är lite inne på slingor. Mitt hår ser så jäkla dött ut, så lite slingor skulle kanske göra håret lite livligare. Men vi får se hur det blir med det.
Nu ska jag dricka upp mitt te och äta mitt äpple. Dagens outfit kommer senare idag. Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0