solig dag ute på sjön

Hallå bloggen!
Nu är jag ute på sjön och det strålande sol och förjäkla varmt. Har legat och stekt på stranden sen klockan 10.00 imorse. Jag har läst lite skvaller tidningar och målat naglarna, just relaxed! Jag vet inte om det kommer att bli fler inlägg dom här två dagarna för att vi vet inte om laddningssladden funkar här i båten så just nu så kör jag bara på datans batteri. Men vi ska testa det senare ikväll. Ni ska få lite bilder från idag kommer senare ikväll. Men ni får ha en fortsatt bra dag!
Puss och kram. Hare göttans nu!




Hej hej sommar!

Kommentarer
Postat av: ..

FAN VA TRÅKIGT DIN BLOGG HARE BLIVIT! du skriver fan aldrig! ;O

2009-08-06 @ 19:10:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0