back on track

Hej bloggen.
Nu är jag hemma och Nathalie står i duschen just nu.
Tack för kommentarerna, det värmer kan jag säga. Och jag ska fortsätta med bloggen och visa att jag är stark och kan kämpa vidare även fast tiden är svår. Jag vet att jag kan det för jag är stark!
Jag har aldrig gett upp så det tänker jag inte göra idag heller.


Nu ska jag iallafall hoppa in i duschen och sedan bläddra igenom min ELLE tidning och bara ta det lungt. Senare kanske jag och Nathalie ska in till stan. Men slänger in en dagens outfit lite senare. Ha det underbart. Puss och kram!


Jag ska kämpa för mig.

Kommentarer
Postat av: Amanda påå

bra gummsan! Så ska det låta! <3

2009-08-13 @ 09:40:54
URL: http://petterssona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0