barnvakt

Nu är jag hemma från skolan. Har kokat lite pasta och ska snart vara barnvakt åt min syster som kommer med skoltaxin om vilken sekund som helst. Idag vaknade jag av att Nino ringde och väckte mig vid 07.00. När jag kom till skolan började allt som vanligt.. igen. Back to hell if you ask me! Vi har haft matte, svenska, engelska och hela fadderuttan. Är helt slut. Det kändes som om vi aldrig skulle få sluta. Men det är bara att bita ihop och göra det bästa av situationen. Tur att man har alla sina underbara pinglor omkring sig som gör dagen till nått mycket bättre.
Planerna för ikväll.. Jag ska bara vara hemma och ta det lungt. Duscha och sköta om mig själv. Försöka lägga mig tidigt så att jag orkar upp imorgon, det låter perfekt! Nåja, det var allt för mig just nu. Puss och kram!


Stilkod: Tisdag

Kommentarer
Postat av: Frida

jätte fin kofta!

Men undrar om du kanske kan skriva om vad som har hänt på ditt liv med bilder osv. Vet att många andra bloggare också har gjort det men det skulle vara roligt. Puss på dig sötnos, din blogg är grym!

2009-08-25 @ 16:39:06
Postat av: Sanna

mysig koftan ser ut :)

2009-08-25 @ 19:43:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0