älsklings vänner

Hej bloggen och alla fina läsare!
Just nu sitter jag och tittar på "Mamma till en mördare" och äter lussebullar, pepparkakor och dricker julmust. Riktigt julstämning här må jag säga. Efter är det plugg och dusch som väntar och jag är helt slut efter den här dagen. Det har gått otroligt segt men det har ändå vart riktigt kul och se alla glada ansikten igen!

Efter skolan åkte jag hem och väntade på min lillasyster för att vara barnvakt och senare kom Nathalie. Vi satt och målade naglarna, pratade om allt mellan himmel och jord precis som vanligt. Det var otroligt skönt att få prata av sig och lyssna på allt spännande hon hade gjort medan jag vart borta.
Imorgon ska jag åka och julhandla med Malin efter skolan så det blir ingen uppdatering fören jag har kommit hem. Hoppas ni får en fortsatt mysig kväll. /Love fia



Julstjärnan har jag fått upp också. Duktiga fia i farten!


Kommentarer
Postat av: Anonym

är det sant engligt ryktet att du har tatuerat dig? :O gjorde det inte ont isåfall och fick du för dina föräldrar? du är ju väl inte så gammal :O

2009-12-07 @ 22:14:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0