äntligen riktig snö

Hallå kära vänner!
Nu har jag fått tillbaka min design igen. Tack så jätte mycket Cecilia för hjälpen! Idag vaknade jag runt O7.OO tiden helt utslagen. Klädde på mig idrotts kläder och begav mig mot skolan runt O9.OO och hade idrott direkt på morgonkvisten. Allt har rullat på relativt fort och näst sista lektionen tittade vi på film så det var skönt. Slutade runt 14.OO tiden och tog bussen tillsammans med Sebbe och gjorde sällskap hem, mycket trevligt måste jag säga! Det enda negativa med den här dagen är att jag blev mulad påvägen hem!

Just nu sitter jag och är barnvakt åt min lillasyster. Fick ett sms av pappsen att han är påväg hemåt så ska ringa honom och fråga om han kan köpa hamburgare och pomes frittes från Grillen. Är sjukt sugen och hungrig! Be right back sunshines! /Love fia



Såhär såg det ut när jag vaknade imorse. Wihoo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0