avatar

Hej bloggen och alla fina läsare!
Hoppas det är bra med er för med mig är det kanoners. Igår tog jag och Malin tåget in till stan vid 12.00 tiden. Vi gick till Sergels torg och bokade biljetter till filmen Avatar och Göta Kanal 3. Efter det gick vi till Sandy's och åt. Sen kikade vi runt lite ibland mellandagsrean.

Folk var verkligen som galna igår! Man fick slå sig fram för att kunna ta sig förbi. Men jag hittade iallafall ett tufft skärp inne på Gina Tricot och örhängen. När klockan tickade mot 15.00 gick vi tillbaka till Sergels torg mot biografen. Först såg vi Göta Kanal 3 och den var sisådär. Passar bra om man går med familjen tror jag. Sen vid 18.00 såg vi Avatar i 3D och den var äckligt bra! Både jag och Malin kom överens om att det är den bästa filmen vi någonsin har sett. Ruskigt bra var den och jag hade inte tackat nej till att se den igen!

Vi kom hem ganska sent till Malin och var skit hungriga så hennes rara lilla mamma gjorde varma mackor och te till oss. Sen tittade vi på några One tree hill avsnitt och sen så somnade vi som två stockar! Idag har vi vart i Haninge Centrum och tittat runt lite. Fick med mig lite småsaker som kommer upp senare. Nu ska jag göra mig iordning (Ni ser min nya hårfärg på alla fotona). Vi hörs!
Puss&kram




Kommentarer
Postat av: Anonym

det va jätte fint ! din nya hårfärg :) , är det typ svart ? :D

2009-12-27 @ 16:53:44
Postat av: Nattiiz

Va fina bilder! :)

2009-12-29 @ 12:23:14
URL: http://kiisskorv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0