bad update

Godkvällens gullepluttar!
Uppdateringen suger just nu. Är mycket väl medveten om det men det är så mycket som händer just nu så hinner inte med bloggen, vilket känns tråkigt.

Igår träffade jag Nathalie runt 16.00 tiden. Vi tog en tripp till Haninge centrum och solade ett tag. Sen åkte vi hem och gjorde oss i ordning och åkte därefter till handen igen. Men den gången åkte vi inte dit för att sola utan för att köpa BILLIGT godis. Stötte på en massa trevligt folk påvägen hem som man har saknat. Så det var en mysig tur. När vi kom hem till Nathalie spelade vi lite tv-spel och åt godis. Burn Out tror jag att spelet hette och det var super kul när Nathalie spelade för hon har absolut inget tålamod så hon skrek varje gång det inte gick såsom hon ville! Mot midnatt kom Niglus dit och då gick jag och la mig medan dom fortfarande satt kvar och spelade.

Den här dagen har vart lugn. Vaknade runt 10.00 tiden och låg i sängen en stund. Sen klev vi upp och gjorde frukost och sen satt jag och Nathalie och lyssnade på musik och snackade lite. Så nu är jag riktigt jävla trött så ska göra lite kaffe och ringa min lilla farmor och berätta om praktiken. Vi hörs mer sen. Då ska jag svara på lite frågor som ni ställt medan jag vart borta!
Puss&kram fia



Såhär ser jag ut idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0