dagen efter

Gah vad trött jag är! Somnade inte fören kl 03.00 igår kväll.
Igår var det riktigt mysigt och man märkte verkligen hur uppskattade såna där kvällar är när släkten är samlad, dock så saknades vissa men nästa jul ska alla vara samlade punk slut! Runt 14.00 kom mina kusiner och min faster. Sen kl 15.00 tittade vi på Kalle Anka tillsammans. Efter det kom tomten och vi hade julklappsutdelning. När alla hade fått sina paket kom min mormor, morfar och gammel mormor som hade vart och firat jul hos mina kusiner inne i stan som inte kumde komma till oss i år.

Så när det hade kommit plockade de fram all julmat och jag åt värsta lasset så mådde lite små illa efter. Jag förstår inte varför man alltid proppar i sig mat på julafton. Det blir ju ändå en massa mat dagen efter som man kan äta då? Fick iallafall jätte fina presenter av alla och känner mig super nöjd.
Snart så kommer väl Nino hit och då ska vi färga mitt hår. Jag orkar inte med min råttfärgade utväxt så nu ska den bort!

Imorgon ska jag på bio med Malin inne i stan. Åker in runt 12.00 tiden för vi ska se två filmer imorgon men vilka är inte bestämt än. Så kom gärna med förslag om ni har några. Vi tänkte se en runt 13.00 och en senare vid 18.00. Emellan det blir det en tripp i Gallerian och kolla mellandagsrean *smile*. Nu ska jag göra en skink macka och en kopp te. Vi hörs!
Puss&kram fia






Hahah han kan aldrig bete sig normalt!




Kommentarer
Postat av: emma

vad fejkbrun och fin jag är haha ;D

2009-12-26 @ 16:54:55
URL: http://rundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0