dagen före

Hej bloggen och alla fina läsare!
Ber om ursäkt för en riktigt usel uppdatering men jag har haft fullt upp hela dagen. Igår kväll var jag med Nathalie och den slutade hemma hos hennes syster där Alexandra var. Där satt vi och snackade om allt mellan himmel och jord och det var riktigt skönt faktiskt. Klockan tickade på och tillslut så var den runt midnatt så vi knatade mot bussen där vi stötte på lite trevligt folk.

När vi hade hoppat av bussen fick Nathalie för sig att kasta snö rakt i ansiktet på mig så det slutade med snöbollskrig och att jag puttade henne rakt ner i snön så att hon såg ut som snömonstret, gud vad jag skratta! Kom upp till hennes lägenhet efter ett tag dyngsura och kalla. Så vi satte oss runt bordet och åt hennes mammas U.N.D.E.R.B.A.R.A. hemmagjorda köttbullar. Sen låg vi och pratade vidare tills klockan var drygt O3.OO.

När vi vaknade imorse åkte vi hem till mig och var barnvakt. Sen har jag städat mitt rum och då menar jag verkligen STORSTÄDAT för nu finns det inte en enda dammtuss i en enda vrå så det så. Vid 19.OO åkte jag hem till pojken. Lämnade hans julklapp och fick även en själv (vill veta vad det är!). Sen bjöd hans mamma på julskinka så jag har haft en riktigt mysig kväll och igår för den delen. Nu ska jag fixa det sista inför morgondagen och sen sova så är jag fit for fight imorgon!



Puss&kram fia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0