2009

1. Gjorde du något iår som du aldrig gjort förut?
Ja ni skulle bara veta!
2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag hade inga och har aldrig haft. Villa jag göra något så gör jag det!
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Bara bekanta.
4. Dog någon som stod dig nära?
Ja min älskade gammel morfar gick bort i Maj.
5. Vilka länder besökte du?
Finland & Thailand.
6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?
Nja det vet jag inte.
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
20/11-09 Thailand resan.
8. Vad var din största framgång 2009?
Att jag har ryckt upp mig med skolan och allting. Sett mer possetivt på saker & ting.
9. Största misstaget?
Livet är fullt av misstag så just nu kommer jag inte på något speciellt.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Jag har haft njurvägsinflammation och haft ett rent helvete pga av det!
11. Bästa köpet?
Thailand resan (dock betalade mina föräldrar.)
12. Vad spenderade du mest pengar på?
En massa kläder och smink.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Kryssningen med Malin till helsingfors.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Journey - Don't stop believing
Owl city - Fireflies
Cher - Different kind of love song
Pitbull - I know you want me
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Jag har blivit gladare. Fått många nya vänner som håller humöret uppe!
16. Vad önskar du att du gjort mer?
Tillbringat mer tid med min kusin Emma. Insåg på julafton att vi är väldigt lika och har mycket gemensamt.
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Stört mig på onödiga småsaker som folk som inte hör av sig när de ska osv. Värsta som finns!
18. Hur tillbringade du julen?
Med släkten hemma hos oss.
19. Blev du kär i år?
Jag har min kärlek som nu hållt i 1 år och snart två månader.
20. Favoritprogram på tv?
One Tree Hill och Desperate Housewifes
21. Bästa boken du läste i år?
I taket lyser stjärnorna & 14 år till salu
22. Största musikaliska upptäckten?
Owl City, Itchy daze och många fler.
23. Bästa filmen du såg i år?
Avatar spikat!
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
En ny mobil som ny är på lagning (den suger.)
25. Något du önskade dig men inte fick?
Kommer inte ihåg.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Var med släkt och vänner!
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Nej jag tror faktiskt inte det (?)
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Stilren, naturel och elegant.
29. Vad fick dig att må bra?
Mina vänner som fortfarande står för den delen i mitt liv.
30. Vilken kändis var du mest sugen på?
Haha.. chad michael murray, David Beckham & Paul Walker.
31. Vem saknade du?
Min farfar ♥
32. De bästa nya människorna du träffade?
Jag har träffat så många nya och fina vänner. Sen har jag också hittat tillbaks till många utav mina gamla vänner som jag gled ifrån sen långt bakåt i tiden!


Kommentarer
Postat av: emma

naaw hjärtat vi kan ta en fika dagen efter nyår? ring mig 0760397790

2009-12-30 @ 23:08:05
Postat av: sandra

partylady.blogg.se har typ tagit ditt och skrivit exakt likadant näästan..

2009-12-31 @ 19:57:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0