haninge centrum

Hej på er!
Gårdagen spenderades hemma hos min pojkvän. Mot kvällen tittade jag på hans innebandy match. Sen sov jag kvar hemma hos honom. Idag vaknade vi vid 07.00 tiden och vid 08.30 var jag i skolan för att hämta mina betyg och tacka för mig för att sedan få jullov! Efter det gick jag och Nathalie hem till hennes syster. Sen kom Alexandra dit och vi var barnvakt en stund åt Nathalies systers ungar. Åkte också till handen centrum för att klippa dom.

Sen letade jag och Nathalie efter en praktik plats åt mig. Men allt var fullt eller så tog dom inte emot praktikanter. Så vi åkte vidare till Vh och gick tillslut in på Paus och där fick jag en prao plats. Så vecka 7-8 runt februari kommer jag att jobba där så kom gärna förbi och ni vill och fika, haha!

Ikväll ska jag bara vara med Nathalie och ta det lungt. Hon har hjälpt mig att slå in alla julklapparna så nu ligger hon helt utslagen på sängen och sover. Vi hörs antingen senare eller imorgon.
Puss&kram fia



Sötnosarna!


Kommentarer
Postat av: lindha

ska också praoa där, fast vecka 11 & 12:)

2009-12-22 @ 17:15:00
URL: http://lnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0