julbak med pojken

Hallå gullisar!
Kom nyss in från kylan. Följde med Nino till tåget och mina fötter frös nästan till is där ute! Jösses vilken kyla det är och sluta snöa gör det ju heller inte. Hej mitt vinterland! Igår efter att vi hade vart ute med hundarna tittade vi på film med mamma och pappa med lite varmt te och gottis. Efter filmen var jag jätte trött så somnade nästan i Ninos knä (tryggaste stället på jorden att fall ner i sömn på). Men vi tittade vidare på en urdålig film som hette "Stardust", grymt dålig och handling var helt oförstålig. Vi somnade ganska sent men vaknade ändå hyffsat tidigt imorse. Var uppe vid 12.OO tiden och åt frukost och sen satte vi igång med julbaket.

Så dagen har gått åt för det mesta åt en massa julbakande. Medan pappa gjorde knäck och mamma kokostoppar gjorde vi pepparkakor. Vi hade bara hjärt- och hästformar så pepparkakorna blev inte så juliga med jäklar vad goda de blev! Sen har både farmor och mormor vart på besök så har fått lite kramar och jul hälsningar av dem också. Den här dagen har vart så galet mysig och riktigt värd att minnas! Hoppas eran dag vart minst lika mysig som min.
/Love fia






Jag skrattar som en jäkla idiot på båda bilderna så..
Anledningen varför var för att han åt degen hela tiden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0