julhandlat

Hej kära vänner!
Åh fyfasen vad skönt det känns just nu. Har handlat de flesta klapparna nu och riktigt fina blev det också. Så paniken jag hade innan är nästan borta nu! Har bara några viktiga personer kvar som jag inte handlat något åt. Men det ska fixas i helgen och ska se om jag kanske får med mig pojken på lite julshopping, haha! Men den här dagen har vart riktigt skön. Har inte behövt stressa eller haft någon ångest över saker, med andra ord så har allt flytit på. Hände en ganska kul grej när vi var vid farsta strand och väntade på tunnelbanan. Jag frågar Cecilia om hon har någon aning om vilket håll den kommer ifrån och vilken vi ska hoppa på. Då säger hon ett håll som den ska komma ifrån och jag får direkt dåliga vibbar.

Så vi står där ett tag virriga och försöker förstå beskrivningen på anslagstavlan och kommer ingen vart så tillslut kommer tuben och vi blir helt hysteriska så då paserar en kille förbi oss och jag frågar honom om den går förbi farsta och han svarar - Eh ja.. Det är den enda som går dit (och kollar på oss med en löjlig blick). Jo men nej, det var ju inget konstigt med det kan tyckas men våra kinder blossade upp som fyra stora tomater!

Men vi kom fram tillslut och kom hem hela. Såhär blir det oftast när äventyrarna är i farten och till mitt försvar så är jag nästan aldrig i farsta. Så hittar inte direkt någe vidare där. Men vi åkte hem till mig efter och åt lite och sedan åt vi lussebullar och tittade på tv. Nu ska jag sätta mig och slå igenom julklapparna.
Vi hörs! /Love fia




Tack för en toppen dag vännen!


Kommentarer
Postat av: Anonym

upptadera?

2009-12-19 @ 15:45:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0