lovely day

Godagens vänner!
Denna dag började segt men slutade otroligt bra. Åkte till handen centrum med Mallan efter skolan och kikade lite efter julklappar och vi hittade lite smått och gott. Tog en fika på café Momo och pratade en massa. Hittade även lite saker till mig själv som jag är riktigt nöjd över. Fyndade rejält inne på Ur&Penn. Malins pappa kom och hämtade oss utanför så vi slapp ta tåget hem och sedan gå i regnet. Han är en riktigt hjälte ibland! Han skjutsade hem oss till mig så vi har suttit i sängen och pluggat matte och ätit lussebullar, myspys! Nu ska jag tvätta ansiktet och snart krypa ner i sängen och prata lite med min underbara pojkvän. Hoppas ni får en skön sömn.
 /Love fia





Tack för en U.N.D.E.R.B.A.R. dag hjärtat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0