lucia

Hej pepparkakor, tomtenissar, stjärngossar, tärnor och slutligen lucior!
Hoppas att det är bra med er alla. Själv känner jag mig ovanligt glad. Kom hem från Nino för ett tag sedan och gårdagen spenderades framför tvn och sen runt 23.OO tiden somnade jag på hans mage i soffan, haha stackarn. Vaknade iallafall runt 11.OO-12.OO tiden imorse och åt frukost i sängen. Saknar honom redan..

Men när jag kom hem blev jag varmt välkommen av mamma och pappa som hade tagit fram lucia fika och tänt de 3:e ljuset i julstaken. Nu börjar julen att närma sig ännu mer. Helt sjukt att det är julafton nästa torsdag! Känns som att det minst är en månad kvar. Ikväll ska vi kanske åka och titta på Mallan som ska uppträda på lucia firandet i hennes stall. Men vi får se hur det blir. Annars kommer jag bara att vara hemma ikväll och ha en Ta-hand-om-mig-själv-kväll. Bada, peela kroppen, göra en ansiktsmask, noppa brynen, göra en hårinpackning och måla naglarna. Ikväll kommer även bilderna på det jag fick med mig från Thailand så håll utkik.
/Love fia




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0