mycket plugg för mitt huvud

Hej på er!
Förlåt för en dålig update men jag har haft så mycket att göra både i skolan och här hemma. Har försökt att bli klar med så mycket som möjligt i skolan idag och gjort klart ett par kompleterings frågor som jag kan lägga bakom mig för gott nu, skönt som tusan känns det! Skulle egentligen ha träffat Cecilia idag men det blev ju inte av eftersom att jag fick veta IDAG att jag har so prov på fredag som är avgörande för mitt betyg! H.A.L.L.Å. H.U.R. F.A.N. T.Ä.N.K.E.R. H.A.N.? Blev iallfall helt galen så satt í skolan till 16.OO och pluggade och har gjort samma sak sen jag kom hem tills nu.

Den här två sista dagarna har jag fyra prov! Två imorgon och två på fredag. Gäller att ligga i nu eftersom att betygen sätts nu i helgen och efter jullovet ska jag ut på praktik men har ingen aning vart så måste börja kolla det snart också! Gud allt är kaos och så otroligt stressigt. Vet inte om jag kommer att fixa allt det här? Jaja, nog om detta nu. Dagen har iallafall vart helt okej. Ska snart tvätta och fixa mig för sängen.

Imorgon har vi lucia cup i skolan så ska dit på kvällen så vet inte om jag kommer att kunna uppdatera bloggen så speciellt mycket imorgon men vi får se. Ha en fortsatt skön kväll.
/Love fia



Prinsen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0