röd vecka, välkommen!

Hello angels!
Kom nyss hem från Malin eller hennes mamma skjutsade hem för att Mallan skulle till stallet och baka till Lucian som kommer att hålla till i deras stall Turk imorgon. Så åk dit om ni vill se lucia tåg och hela fadderuttan.
Igår hade vi det jätte mysigt. Satt i deras källare och tittade på Idol finalen i HD och det var jävligt grymt måste jag säga! Kvällen spenderades mest framför tvn med godis och chips så idag ska jag försöka att avstå från sånt. Åt lite för mycker igår känner jag.

Sen har jag inte kunnat sova så speciellt mycket inatt pga av Mr. Mens som hälsade på. Har haft världens jävligaste mensvärk hela natten! Men nog om det för nu vet ni de också, kul för er. Men ikväll vet jag inte alls vad som händer. Nino, om du läser det här nu så kan du ringa mig eller åtminstonde messa? Jag vill veta hur kvällen ser ut. Nu ska jag hjälpa mamma med en grej. Vi hörs!
/Love fia



Sött gjort av sockersöta Mallan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0