stressad

Hola amigos!
Gud jag känner mig riktigt stressad just nu. Sitter och försöker komma på vilka de är jag har kvar att köpa julklappar till. Det är nog mer är hälften kvar och jag får inte mina pengar förns på fredag så får se till att handla alla klapparna på lördag! Har lite små panik för jag har ingen aning om vad jag ska köpa till alla. Kaos! Får sätta mig ikväll i lugn och ro och gå igenom allt det där.

Idag vaknade jag och Malin runt O7.OO tiden och började fixa oss lite smått och åt sedan frukost vilket bestod av nutella mackor och varm choklad, haha kan inte bli bättre! Sen bar vi av mot skolan där allt har vart lugnt. Skrev klart min debatt artikel idag så nu är jag helt klar med allting. Så jälkla gött ska ni veta. Slutade vid 14.OO tiden så sen dess har jag hunnit med att städa rummet, plocka undan mina grejer i huset, målat ett till lager rött nagellack.

Så nu sitter jag bara och väntar på att min lillasyster ska komma hem med skoltaxin så då blir det barnis tills pappsen kommer hem. Ska kolla lite med Isak också hur vi gör med helgen så det får jag inte glömma! Hoppas att allt är bra med er. Ha en fortsatt skön onsdag! /Love fia



Goast i världen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0