svar på tal..



Postat av: Duggin
tänkte fråga dig , hur mycket kostade ed hardy tröjorna i thailand ?=) allltså svenska kronor?
Sv: Jag köpte båda två för två olika priser för att jag köpte dem på två olika ställen. Den svarta köpte jag första kvällen för 400 svenska kronor och den vita fick vi pruta ner till 200 kronor ungefär sista kvällen. Men de vill oftast ha runt 400 kronor för en Ed Hardy där nere, sen kan man ALLTID pruta ner och det brukar alltid uppskattas eftersom att det är en stor del av deras kultur. Så de tar högst 400 svenska kronor där, inte mer. 

Postat av:
brukar du kommentera din egen blogg ? :O
går rykteen ...
Sv: Tjena fegis! Jo det är klart att jag sitter och kommenterar min egna blogg när jag istället kan skriva 100 inlägg men jag väljer hellre utav de alternativen att sitta och kommentera mina egna inlägg istället! Asså herregud jag vet verkligen inte vad jag ska säga, Vad tror du egentligen? Sitter mest och skrattar just nu och det där ryktet kan ju fortsätta att gå för I don't give a fuck. Du skulle se mitt care face just nu! 

Postat av: Victoria ♥
THAILAND ÄR BÄST! :D iaf, skorna va fett kattiga, säg inte att dom också är från thailand? :( för då kan jag inte haffa dom heeeheee
Sv: Håller med dig! Tyvärr så kommer skorna därifrån men har faktsikt sett ett par liknande på DinSko så kolla där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0