svar på tal..



Postat av: carro
Måste fråga igen eftersom jag aldrig fick nått svar, vart kommer den gråa toppen ifrån, där du visar dagens outfit och gårdagens outfit som du har några inlägg ner ? så sjukt söt! GOD JUL! <3
Sv: Det är en Bondelid och jag köpte den för två år sedan på MQ så tror nog inte att den finns kvar där men kika in och se efter iallafall. Önskar dig också en riktigt God Jul vännen! 

Postat av: nathalie
Har 2 frågor. Vart kommer den gråa toppen ifrån och vart finns den rosa rosetten du fick? Har letar överallt efter en sån! :)

Sv: Somsagt så kommer toppen från MQ. Rosetten har jag ingen aning om eftersom att jag fick den i julklapp av en vän. Men jag gissar på att den skulle kunna vara ifrån en av H&M's butiker?

Postat av: hilda
var har du köpt halsduken? superfin. kram

Sv: Den kommer från H&M. Tack så mycket!

Kommentarer
Postat av: sara

kan du lägga ut bilder på dina juklappar sen? asbra blogg :)

2009-12-23 @ 23:46:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0