svar på tal..



Postat av: Mickis
På sista bilden, vad gör han då? =)
Sv: Han tatuerar mig.



Postat av: Karin
Kan du inte lägga ut bilder på det du köpte där borta? =) gulliga bilder btw. Skulle göra allt för den kroppen du har!
Sv: Jovisst kan jag väl göra det men det blir nog inte på ett tag för att min egna dator är trasig och pappa ska lämna in den och den är enklast att fixa bilder där än på min mammas mini dator. Va gulligt sagt! Tack.

Postat av:
är det sant engligt ryktet att du har tatuerat dig? :O gjorde det inte ont isåfall och fick du för dina föräldrar? du är ju väl inte så gammal :O
Sv: Ja det är ju det. Nej jag tyckte inte att det gjorde ont. Visst det kändes men jag hade väntat mig värre. Ja det fick jag annars hade jag aldrig gjort det. Nej jag är 14 år men jag tycker att jag är gammal nog för att veta och bestämma över min kropp hur jag vill ha det och hur den ska se ut. Är också medveten om att den alltid kommer att vara där så det behöver ni inte kommentera!


Litet och stilrent. Precis så jag vill ha det!

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är ju bara ett hjärta :S

2009-12-08 @ 23:39:24
Postat av: Malin

Jaa, soo?

2009-12-09 @ 15:26:12
Postat av: cecilia

Japp, det är bara ett hjärta?

Jag tyckte det va jätte fint. =)

2009-12-09 @ 16:27:00
Postat av: Anonym

det var jätte gulligt! Vill också tatuera mig nu :P

2009-12-09 @ 20:29:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0