sweetheart

Hallå allihopa! Nu sitter jag i hemmet med Mallan och har precis ätit kyckling och pommes frittes, smarrigt värre! Gud vad det har snöat idag! Jäkla oväder. Och alla idioter omkring en som ska mula och hålla på, lägg ner det är INTE roligt!

Skoldagen har vart lugn som bara den. Har tittat på film och bara chillat galet. Efter skolan tog jag och Mallan bussen hem till henne och gjorde lite varm choklad och satte på en film. Vi håller på och tittar på en serie som heter "Tusen Bröder" och den är riktigt spännande. Ni andra har säkert redan sett den och tycker att den uråldrig men jag hade aldrig ens hört talas om den när Malin visade den häromdagen. Men hon ska iallafall sova här ikväll och vi ska sitta och snacka en massa tjejsnack och senare när pappsen kommer hem blir det film och mys i soffan. Nu ska jag vara lite social med Malin! /Love fia




Såhär såg jag ut idag. (Slarvade målade naglar, ska fixas!)


Kommentarer
Postat av: Anonym

har du färgat din utväxt nu ? :P för nu ser de värkligen svart ut , eller redigerar du bara bilderna ? för på alla bilder ser ditt hår svart ut :O så blir liksom mitt hår på bild och jag har svart ! :O

2009-12-15 @ 19:57:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0