this time I'll be bulletproof

Hallådär gott folk!
Nu har precis Rebecca lämnat mig och snart kommer pöjken hit. Igår åkte jag och mina underbara vänner in till stan och gick på bio. Vi kom in vid 16.OO tiden och gick först och fixade biljetter och sen knatade vi vidare till donken och åt. Eftersom att bion skulle börja 18.OO så hade vi gott om tid där inne så vi gick runt och tittade lite i affärer och snackade en massa så det vart en riktig mysig kväll. Vi såg 2012 och den var riktigt bra! Satt på hel spänn hela tiden så den rekomenderas verkligen till er som gillar spänning!

Efter filmen gick vi direkt till tåget och stod och väntade där ett tag i kylan. Bytte sedan tåg i Vh och det var 1 timme försenat så stod och frös till is där! Men jag skrattade så sjukt mycket igår så ett tag var jag nära på att kissa på mig! Men ikväll ska jag bara ta det lungt med pojken framför tvn. Hoppas ni får en skön lördag! /Love fia








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0