alone a saturday night!

Nu är jag mätt och belåten. Det blev kött, pommes frittes och sallad. Jag åt bara salladen eftersom att jag inte känner mig så speciellt bra. Kvällen ser inte så speciellt rolig ut. Ska bara sitta hemma och kanske kolla på melodifestivalen? och kanske pyssla om mig själv. Ta lite nya kort till bloggen kanske. Jag har förstått att ni tycker att det är roligare med lite bilder i bloggen. Imorgon blir det kanske Ikea. Jag behöver en ny säng för min är så himla liten så en stor säng skulle inte sitta helt fel. Vad har ni för planer för kvällen? Har ni några tips på vad man kan göra när man är helt ensam?
Ha en jätte trevlig kväll allihopa!
Love from me!

Kolla vilka coola ögonfransar!

Kommentarer
Postat av: Jenna

Fett tuffa ögonfransar :D

din blogg är toppen tjejen <33

2009-02-28 @ 20:03:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0