back on track!

Nu äntligen funkar mitt internet, wiie! Så nu är jag back on track, haha. Lite om igår kanske ni vill höra om. Gick i skolan och hade svenska prov osv. Sedan åkte jag och pappa till systemet och sen släppte han av mig hos Nino. Tog sedan bussen hem vid 18.00. Träffade malin och vi hade film myskväll med godis och cola. Tittade på två jäklans bra filmer "Twilight" och "Patrik 1,5" dock hade jag redan sätt båda filmerna men dom är ju så bra så det skadade inte att se dom en gång till. Vi somnade väldigt sent igår, runt 05.30 skulle jag tro, ups! Vi vaknade vid 13.00 imorse. Gjorde oss i ordning och begav oss mot tåget. Träffade Wille och hans "kompanjon" på tåget, haha. Vi gick av i handen och knallade till solakuten där vi solade i 15 min. Sen var det käk på donken och sen hemgång. Nu är jag alldeles ensam, dvs ganska skönt med lite egen tid då man kan slappna av lite. Pappa håller på med mitt rum som ska tapeseras imorgon så han kanske behöver lite hjälp. Snart ska jag hämta en Ben&Jerry's och titta på "Heartbreak hotel". Ha det gött. Pusselipuss


Just old me!

Kommentarer
Postat av: Fellan

Är du fotomodell?

om inte så borde du satsa ;)kramar

2009-02-24 @ 02:23:32
Postat av: emelie

gud va söt

2009-02-24 @ 10:58:19
URL: http://emssn.blogg.se/
Postat av: k

vart har du köppt din tuptop?<3

2009-04-04 @ 11:15:15
URL: http://aanderssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0