beck

Nu är det reklam på 4:an. Sitter här med underbara Nathalie och tittar på "Beck" samtidigt som vi dricker te. Nathalie dricker sitt himla choklad te som vanligt, hon är förälskad! Imorgon är det skola igen och jag känner mig inte så speciellt taggad. Även fast vi kommer att få en ganska lugn vecka. Det känns som att helgen bara har runnit iväg *snyft*. Och vet ni vad? Nu har jag städat mitt rum! Både dammsugit och svabbat golvet, duktigt jag! Sen har jag rensat bort en massa onödiga saker plus att jag har gjort om lite grann. Igår så kollade jag och pappa på tapeter och hittade en super fin brun med blommor som jag ska ha som fond-vägg. Det kommer nog att bli skit snyggt. Det kommer nog att komma lite bilder på rummet senare när det är helt klart så håll utkik kära vänner. Nej nu ska jag vara lite social med Nathalie eftersom att hon absolut hatar när jag sitter här :)

I love te..

And you...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0