Ben & jerry's ♥ me

Nu ni! Nu är jag mörkhårig och nej då menar jag inte svart utan bara en lite mörkare brun nyans. Jag blev faktiskt väldigt nöjd och jag hoppas att andra tycker att det ser ganska okej ut :) Just nu så sitter jag och tittar på "Beck" är helt uppslukad. När jag kom hem så åkte jag och papi och köpte en Ben och Jerry's och toning till lilla mig. Sen lagade pappa jätte god mat "canneloni" som han är så bra på att göra (go for it dadi). Imorgon börjar jag 09.00 eftersom att vi ska börja sluta senare på fredagar (15.00) helt sjukt. Jag som ville sluta tidigt på fredagar.. Men det går nog bra ändå vänner :) Nu ska jag ta och föna håret en snabbis.
Puss och kram.

Spännigen stiger.. Snart är det alla ♥ dag! Och jag har ingen aning om vad jag ska hitta på till Nino. Känns väldigt konstigt att köpa blommor till en kille men jag har ju ingen aning om vad jag ska hitta på! Jag får verkligen panik eftersom att det börjar bråska. Eller ska man bara äta en mysig middag och hyra en romantisk film eller bara gå på bio? Jag har ingen aning så ni får gärna komma med idéer, Det skulle uppskattas!

Kommentarer
Postat av: clara

Mamma har köpt en hjärtformad typ kak/tårt-form så den ska jag göra nåt med, sen skriva en text på tre A5-sidor och rama in. Det får bli min present till Rasmus, hihi :)<3

2009-02-09 @ 16:23:15
URL: http://claradigreus.devote.se
Postat av: Anonym

alla älskar Ben & Jerry's och dig å din blogg! :)

2009-02-09 @ 21:51:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0