bubbel bubbel...

...bad är den bästa avkopplingen som finns när man känner sig stressad. När jag är helt uppe i varv så brukar jag tappa upp ett varmt bad och ligga där i flera timmar.. Det är så himla skönt! Idag hade vi prov. Det gick nog ganska bra för mig, tror jag. Kände mig ganska tveksam på vissa frågor men jag gjorde iallafall mitt bästa så nu återstår det att se hur det gick på måndag. Allting rullade på perfa och inga otäcka händelser skädda, vilket känns konstigt eftersom att jag alltid har oturen runt hörnet. Men man ska väll bara bocka och niga & tacka *blink*. Slutade runt 14.25. Tog bussen hem och plockade undan alla mina kläder som var utspridda på golvet som mamma har tjatat på mig att plocka upp nu i snart fyra dagar, jag är pinsam! Men nu ligger allting i garderoben. Sen begav jag mig mot vh för att träffa Nino en stund. Kom hem vid 20.00 tog ett stort glas coca cola och hoppade i badkaret. Nu tänkte jag ladda ner en bra rulle.
Ha en super mysig kväll allihopa!


Kommentarer
Postat av: cecilia

Glad alla<3dag, du är så otroligt vacker hjärtat <3

2009-02-14 @ 13:50:51
URL: http://ciizs.blogg.se/
Postat av: Anonym

vart gör du bilderna så som du har på din header? :o

2009-02-14 @ 13:58:37
Postat av: Anonym

vart gör du bilderna så som du har på din header? :o

2009-02-14 @ 13:58:56
Postat av: Ek@

vart kommer läppstiftet ifrån? :)

2009-02-20 @ 22:52:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0