dålig uppdatering!

Hej på er. Idag har jag fixat i rummet. Tapeten är uppe och väggarna är målade. Ni kommer att få se resultatet sen när allting är klart. Vid 14.00 kom Malin och vi knallade sedan hem till henne. Satt och slöade vid datan och gjorde absolut ingenting. Sen var Nino här i lida på barnkalas hos sin söta kusin Oskar så vi träffades en liten stund. Nu har både jag och Malin mat i magen och ska snart titta på film med hennes föräldrar nere i deras coola källare med bioduk och allt :) Juste, imorgon ska jag jobba i deras lokal. Måla ett par grindar och vi får 60 kr i timmen, nice nice! Kommer att ha tillgång till datan vid 20.00-21.00 skulle jag tro. Om inte så är det nått annat som har kommit ivägen. Det var allt. Ha det!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskar ditt hår !! Vilka hårprodukter använder du och hur gör du ? :)

2009-02-23 @ 11:31:41
Postat av: Isabella Löwengrip

Hejsan, har läst igenom din blogg och tycker att den är väldigt bra.

min lilla kusin har precis skapat sin egna blogg och hon älskade din designe, hon har frågat mig massor med gånger om jag skulle kunna fråga om den men jag har inte haft tid, men nu så hade jag lite tid över att fråga.du kan skicka den till hennes e-postadress som är Allee[email protected].

ha en fortsatt bra dag och fortsätt blogga din blogg kommer komma långt.. kram Isabella (blondinbella)

2009-02-23 @ 15:27:33
URL: http://blondinbella.se
Postat av: Fellan

Gah, världens finaste hår! :O

2009-02-24 @ 02:22:13
Postat av: cecilia

världens finaste sofia! <3

2009-02-24 @ 19:22:46
URL: http://ciizs.blogg.se/
Postat av: Jonte

jävlar vilket ansikte!

dig skulle man inte tacka nej till iallafall :$

skitsnygg och het. Din kille måste fan bli helt

jävla knäsvag när han ser dig. Det blir jag bara

av att titta på bilden!

2009-02-24 @ 22:59:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0