en hemlis...

Hallådär. Idag har det bara varit sådär. Min mensverk blir bara värre och värre. Vad ska jag göra? Ska det verkligen behöva göra så jävla ont så att man börjar gråta... Jaja, nog om det där nu. Vaknade 06.30 som vanligt, men somnade om så det blev en stress morgon utan frukost, buhu! Kom iväg till skolan och fumlade runt i skåpet efter mina böcker. Sen rullade dagen på perfa. Efter skolan så åkte jag vidare med bussen till Handen c. Visste precis vad jag skulle göra där så det gick ganska fort. Tyvärr så kan jag inte berätta vad det är som jag gjorde där eftersom att min pojkvän läser min blogg & det här ska bli en överraskning tills på lördag. Det är en hemlis... Ni kanske får reda på det efter helgen. När jag var klar tog jag tåget hem till Krigslida och tok pluggade på fysiken! Det är jobbigt eftersom att det aldrig sätter sig helt riktigt. Men jag kämpar. Pappa lagade kyckling och pommes frittes så nu är jag proppmätt. Inget mer för mig idag, eller jo bara te men det måste jag dricka varje kväll annars går allt åt helsike :) Jag vet inte varför det har blivit så men det är något jag bara har kommit in i helt enkelt, wierd! Nu tänkte jag läsa igenom fysiken en stund. Bloggar mer senare ikväll.
Puss&kram
Såhär fint var det när jag gick hem idag.

OBS. Det var snorhalt.. Många stunder sittandes på rumpen..

Kommentarer
Postat av: Nino

Jag är nyfiken :$ <33333333333333333333

2009-02-11 @ 19:59:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0