ett varmt bad!

Nu har jag precis kommit upp ur ett varmt bad. Det känns som att jag börjar på att bli sjuk. Det är inte så speciellt roligt nu när skolan börjar. Har ingen lust att behöva ligga hemma & komma efter i allt skolarbete. Nog om det. Idag åkte vi och hyrde skidor och det var nästan så att vi inte fick några. Det fanns nästan inga kvar för att alla var bokade. Men vi hade tur så det fanns tre skidor plus pjäxor kvar till nästa vecka då vi ska åka, det kan man kalla tur. Jag ska göra mig en kopp te och lägga mig i sängen för jag känner mig inte alls på bra humör. Jag har min pms vecka så MORRRRRRRR..! Jag skriver senare.
Förtsätt läsa och kommentera sötisar.
Love from me!



Body Butter Jordgubb 250 g

Extrakt och naturlig doft från solmogna jordgubbar i ett fräscht,
krämigt och återfuktande kroppssmör. Passar alla hudtyper.

Kommentarer
Postat av: Malin bästevän <3

Mysigt gumman :D <3

2009-02-28 @ 16:55:19
Postat av: Jenna

Jag ska köpa det där :)

kram på dig

2009-02-28 @ 20:04:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0