finally!

Nu äntligen är allt målande i rummet helt klart! Socker söta Malin hjälpte mig att måla klart allting idag, tack så mycket gumman. Jag har haft en väldigt bra dag. Först direkt när jag vaknade hoppade jag in i duschen vilket jag sen upptäckte efter att jag hade målat var ganska onödigt eftersom att jag var full med vit målarfärg. Sen när allt var klart åkte vi till västerhaninge för att köpa glass till min lillasyster och oss. Det blev två Ben&Jerry's och en chokladkaka till min syster som ångrade sig när det gällde det där glassen. Träffade Nino och Tony en liten stund bara för att säga hej. När vi kom hem hade pappa köpt en massa semlor eftersom att det är fettisdagen idag! Så vi åt en semla var och nu mår jag illa... Alldeles för mycket grädde känner jag. Nu tänkte jag kika vidare och kolla på lite andra bloggar och kanske få lite inspiration.
Ha en bra kväll alla goa läsare & fortsätta gärna kommentera, det ger mig mer glöd i fingrarna!

Kommentarer
Postat av: Anonym

tjosan, härlig blogg. Läser din blogg dagligen :)

Du har typ fått mig att vilja blogga å sånt :$

Aja hoppas du får en bra kväll :)<3

Kram Evs@ pa

2009-02-24 @ 21:40:12
URL: http://jjustsmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0