frågor och svar

Postat av Fellan:

Din blogg är bäst!
Jag är nyfiken på hur du har det hemma.
Kan du ta kort på ditt hus osv?
hade vart lite roligt.
kramar :)
Ja det kan jag försöka göra. Kan inte lova att jag gör det men ska försöka
Kram på dig.


Postat av Fellan:

Är du fotomodell?
om inte så borde du satsa ;) kramar
Nu har många ställt den frågan och nu ska ni få veta. Nej jag är ingen modell. Jag är bara en glad tjej som gillar att ta kort och leva livet. Förut ville jag bli fotomodell men nu vet jag inte. Jag har andra planer för mitt liv.


Postat av Anonym:

Älskar ditt hår !! Vilka hårprodukter använder du och hur gör du ? :)
Oj vad svårt, jag testar alla möjliga produkter men ett shampoo och balsam som jag har fäst mig vid heter "Head and shoulders". Det funkar alldeles utmärkt på mitt hår. Det blir näringsrikt och mjällfritt plus att det får en gudomlig doft. Sen använder jag hårinpackningar eftersom att jag färgar och plattar mitt hår så nöter det nått så otroligt, så en hårinpackning gör håret nytt och fräscht. För att få till håret på morgonen så fönar jag håret oavsett om det redan är torrt och sen använder jag moss för att få upp den volym jag vill ha.
Kram på dig.


Postat av Ek:

vart kommer läppstiftet ifrån? :)
Mitt rosa kommer från Make up store. Dock vet jag inte hur mycket det kostar eftersom att min mamma köpte det.
Men det kanske jag kan ta reda på lite senare.
Kram på dig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej :) jag undrar om du har platt hår elr lockigt hår.? om du har lockigt.. Hur får du det isf så platt? fönar du bara?

Kramar från meej :)

2009-03-03 @ 15:35:41
Postat av: Anonym

tkr du ska bli modell dessutom ;)

2009-03-03 @ 15:36:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0