glad alla ♥-dag!

Hej på er alla sötnosar!
Idag är det alla hjärtans dag. Jag har precis kommit hem från att ha gjort en massa ärenden. Nu har jag fixat en present till Nino. Ni kanske får se den imorgon. Köpte också en födelsedags present till Malin som fyller fjorton idag. Grattis gumman nu är du fjortis! Ska snart hoppa in i duschen och göra mig i ordning. Ikväll kommer jag inte att vara hemma utan jag kommer att spendera alla hjärtans dag med min Nino. Så det blir inget bloggande förns imorgon eftersom att jag stannar där över natten. Ha det så himla mysigt nu ikväll.
See yah. Många pussar och kramar till alla goa läsare.


Kommentarer
Postat av: Malin bästevän <3

Tack så mycket! Ha en jätte mysig kväll.. <3<3<3<3 Älskar deej

2009-02-14 @ 15:50:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0