handen c with my mom

Godkväll allesammans!
Idag vaknade jag när klockan var runt 09.00. Gick upp och duschade och gjorde mig i ordning. Jag mötte mamma i västerhaninge och vi tog tåget mot handen c. Där kollade vi runt lite i affärer och jag hittade en massa fint. Imorgon kommer det förmodligen en massa bilder. Vi åt på tacobar och bara myste. Kom hem runt 17.00 skulle jag tro. Där efter kom Nino och just nu ligger han i min säng helt uttråkad så jag måste sluta skriva snart för att kunna vara lite social med honom. Han ska nämligen sova här inatt så det blir nog mysigt. Imorgon ska jag, pappa och Nathalie hyra skidor eftersom att vi åker till Romme den 4/3, hur kul som helst. Men nu får ni ha en underbar kväll och försätt läsa och kommentera. 
Love from me!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0