Hyrning på länna sport!

Hallå alla söta. Igår var det jätte mysigt. Vi låg och kollade på tre filmer bl.a "Step brothers", "Patrik 1,5" och en klassiker "Dirty dancing". Tror att vi somnade när klockan var runt 02.00, inte så farligt! Idag vaknade vi när klockan var 11.00. Gick upp och käkade frukost. Ska snart dra mig mot västerhaninge för att möta Nathalie. Vi ska diskutera Romme resan med hennes mamma. Sen kommer pappa och hämtar oss och då beger vi oss mot Länna Sport för att hyra skidor, kul! När jag kommer hem ikväll kommer det att komma bilder och fler inlägg. Jag har bara inte tid just nu. Uppdaterar så snart som möjligt. Nu måste jag göra mig klar. Ha det!
Love from me!


Kommentarer
Postat av: Lina

Hej Sosso :)

Kolla in min blogg. Du är utmanad:P

2009-02-28 @ 13:22:05
URL: http://l1n4s.blogg.se/
Postat av: M

Jag ska också till romme den 4/3 :D

vi kanske ses där då. Spännande ifall jag får se dig. puss

2009-02-28 @ 20:06:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0